Familjen

Familjen. Skånsk Electronica. Lika konstigt som lysande är min spontana reaktion.

Jag har inte alls lyssnat speciellt mycket på familjen, pastorn har mumlat om de och jag har hört de på någon fest. Idag laddade jag hem skivan och den är bra. Snuttarna jag hört förut verkar fungera även i albumformat. Jag kan ingen historia om bandet och jag har inte tänkt ge mig på en recension, jag har precis lyssnat igenom albumet för första gången.

Men ni ville få tips om bra musik, och gärna electronica. Den här skivan uppfyller nog båda kraven.



www.myspace.com/familjen

Comments

2 Responses to "Familjen"

Oft_Cool sa... 2008-02-12 15:35

Skitbra grejjer och videon var ju helt klockren. Man blir fan stolt att va svensk när man hör sånt här! Men att dom sjunger på skånska också.. ;)

Anonym sa... 2008-02-13 19:20

hähä, det här var ju schysst!

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet