Iron and wine

Iron & Wine - Walking Far From Home

Det här känns helt galet. Jag har missat att Sam Beam, mer känd som Iron & Wine släppt en singel. Jag har missat det så pass länge att han hunnit släppa två låtar.. 
Låten ni kan lyssna på här ovanför heter Walking Far From Home och är det första släppet, det andra släppet heter Tree By The River och går att ladda hem från Ironandwine.com (som verkar vara ner då jag skriver detta). Letar man lite till på youtube hittar man faktiskt några låtar till. 

De jag hittat är:
(finns även på spotify)

Jag gillar utvecklingen av hans sound och kommer spänt vänta på albumet Kiss Each Other Clean som visst ska släppas den 25e Januari. Hans debutalbum är lite av en favorit hos mig och jag kan nästan sätta pengar på att detsamma kommer gälla det nya albumet.






Comments

0 Responses to "Iron and wine"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet