Dragan Twittrar

Jag råkade köpa en Htc hero och då den är gjord för att internäta, facebooka och twittra så tänkte jag ge just twitter en chans. För de som inte vet så är twitter en sorts microblogg, dvs du får bara skriva 140 bokstäver, vilket är sjukt lite. Jag ger det iaf en chans och jag gör det i ljudvågors namn. Ni kan läsa om musiken jag lyssnar på precis som här, men mindre och oftare.

Jag avslutar med ett exempel på hur ett inlägg kan komma att se ut. Jag hoppas att ni kan finna lite intresse av att läsa ljudvagor på twitter

Mew - no more stories are told today
I'm Sorry they washed away
no more stories the world is grey
I'm tired lets wash away.
Bra trots namnet


Comments

2 Responses to "Dragan Twittrar"

Rawk sa... 2009-08-31 22:59

Twitter är bögit! Det är för sådana som inte orkar lägga ner nåt krut på riktiga blogginlägg och som uppdaterar "Vad gör du just nu?" på facebook varje timme. Bögit!

Och vart i helvete är länken till Smackebonk?! VA?!

Bryggaren sa... 2009-08-31 23:11

Jag håller inte riktigt med där. Jag vet inte om jag själv gillar Twitter, men jag skulle inte kalla det bögigt. Jag tror faktiskt både hetero, homo och bisexuella kan twittra. Fan, tillochmed trent gör det. :) Länken skyller jag på att vi inte lyckas samlas och bestämma hur vi ska styra upp sidan.

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet