Ljudvågor ger: spellistor

Jag har suttit och sorterat mitt Spotifykonto och det slog mig hur många spellistor jag har gjort till Ljudvågor. Därför tänkte jag dela med mig av alla i ett inlägg. 
Först ut får bli min spellista som heter Soft. Det är utan tvekan den mest populära spellistan jag gjort, då jag skriver denna text följer 168 personer den.

Ljudvågor ger: Soft Den innehåller en massa blandade låtar som jag anser vara "soft", ursäkta ordvalet.
Utöver den har jag gjort en hel del andra listor och de kan du kika på genom att klicka på de här nedanför.

Ljudvågor ger: Dragans "hårda" musik Denna består till stor del av sådan musik som jag lyssnade på under det sena -90talet.

Ljudvågor ger: Dragans "hårda" musik #2 Denna spellista består av den "hårda" musik jag kan lyssna på idag.

Ljudvågors öppna Denna är helt öppen och alla kan lägga till och har lagt till det de vill ska finnas där.

Ljudvågor ger: Dragans 60- och 70tal Det är vad det låter. Musik från 1960- och 70talet som jag gillar.

Ljudvågor ger: Folk... -ish Denna innehåller mestadels pop, med inriktning folkmusik, eller tvärtom. 

Ljudvågor ger: Dragans Electro Denna spellista var grymt uppdaterad och aktuell för några år sedan. Men jag har knappt lyssnat på electro de senaste åren.

Ljudvågor ger: Dragans festmusik Samma sak här. Den var sjukt aktuell för några år sedan, nu är det mesta några år gammalt.

Ljudvågor ger: Dragans årsbästa -12 Dessa fyra listor är de jag årligen släpper för att summera musikåret.

Till sist delar jag med mig av en sprillans ny spellista, som jag började fila på då en kompis önskade musiktips för att hitta tillbaka till rocken.

Comments

0 Responses to "Ljudvågor ger: spellistor"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet