Veronica Maggio



För ganska precis två månader sen tipsade jag om Veronica Maggio's låt "Jag Kommer" och nu har även videon droppat. När jag hörde låten första gången fick jag i första hand en feelgood/glad kärlekskänsla. Men efter att ha sett Veronica i videon är det istället en känsla av typ obesvarad kärlek eller kärlek som håller på att gå förlorad som hon kämpar för att få behålla. Hur som helst är det fortfarande en riktigt bra låt och den 27 april släpps albumet "Satan I Gatan".


Veronica Maggio - Jag Kommer

I samma veva som allt detta händer så när jag kommer hem från jobbet igår har jag fått ett brev från Universal Music Group med en mobil med en post-it lapp på där de tyckte att jag skulle ringa 0739 - 52 50 06 för att få höra ännu en ny låt från Veronica som heter "Välkommen In", lite suspekt men samtidigt lite rolig PR metod, och idag kom även ett mail med ännu mera info. Låten ligger typ på ett telesvar så ljudet är lite halvtaskigt men jag gillar vad jag hör. Vill ni också höra den redan nu är det bara att ringa då samtalet kostar precis som ett vanligt telefonsamtal och kolla även in teasern för "Mitt Hjärta Blöder" och "Inga Kläder" nedan.


Veronica Maggio - Mitt Hjärta Blöder (teaser)


Veronica Maggio - Inga Kläder (teaser)


Comments

0 Responses to "Veronica Maggio"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet