Cults


Cults - Go Outside

Som äldst i syskonskaran ser jag mig själv som den som satt standarden för vad som är bra musik i familjen och med det här försöker jag inte skryta om mig själv utan säga att vi har ganska bra musiksmak allihopa samt att jag har mina lillasystrar att tacka för upptäckten av Cults.

Dom är i alla fall en duo från New York och deras kommande album ska släppas i maj. Det är dock inte dom som är med i videon utan de är Emma Roberts och Dave Franco, som för övrigt är lillebror till James Franco. Har ni missat intervjuserien James Franco on James Franco, där åtminstone tanken är att storebror ska intervjuas av lillebror, kolla in alla fem delar och skratta lite. Samt kolla in Cults sida på BandCamp för ytterligare låtar.

Comments

1 Response to "Cults"

barnet sa... 2011-03-13 19:19

Det är genetiskt bror. Fantastiskt låt!

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet