Me and My Army


Me and My Army - The Only One

Det finns ingen som inte hört minst en Kleerup-producerad låt, mest troligt har ni hört flertalet med enbart Robyn. Mannen kan väl anses vara lite av ett geni. 
Trots detta så var mitt intresse för poporkestern Me and My Army med Kleerup i spetsen väldigt svalt till en början. Delvis tror jag det beror på att jag inte riktigt föll för hans soloskiva som jag ansåg tråkig och enformig i längden.
Me and My Armys debutskiva Thank God For Sending Demons kändes också intetsägande och småtråkig till en början, men har växt i mina öron och börjar snart tillhöra ett av årets fullträffar.
Lyssna bara på Epilogue så förstår ni vad jag pratar om.

Comments

2 Responses to "Me and My Army"

Unknown sa... 2011-02-22 20:51

Don't Believe the Hype!!

tycker detta e redigt smörigt!
lars winnerbäck på utländska...

Bryggaren sa... 2011-02-22 20:57

Haha. Ja, där tycker vi nog olika. Jag hör mer Fleetwood mac än Lars Winterdäck.

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet