Årets bästa skivor, de nominerade är!

Jag behöver hjälp, det är snart dags att summera musikåret 2010 och jag vill inte ha glömt bort något band. Därför har jag skapat en playlist på Spotify som är helt öppen för alla som vill lägga till nomineringar till årets bästa skiva. 
Lägg till en låt som representerar den skiva ni gillar. Sedan finns det såklart ingen gräns på hur många ni får nominera. 
Den enda regeln är att det ska vara en ny skiva (inga återutgivningar) som släppts i Sverige 2010 (t.ex så släpptes Local Natives Gorilla Manor i Sverige 2009 men 2010 i USA). För att delta så är det bara att klicka på länken här nedanför.


Årets viktigaste playlist är här: ljudvågor ger: ... de nominerade är!

In och nominera!

Sen borde ni börja slipa på era årsbästalistor, jag utmanar alla att göra en lista och dela den med mig!

Comments

0 Responses to "Årets bästa skivor, de nominerade är!"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet