Håkan Hellström


Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i

Varje gång Håkan Hellström släpper något nytt så går ungefär halva Sverige upp i brygga samtidigt som ungefär lika många stoppar fingrarna i halsen och framkallar kräkningar samtidigt som de kommenterar med de klassiska orden "han kan inte sjunga" (något som självklart inte stämmer), det är ju trots allt rätt mycket prestige i att ogilla Hellström. 

Ni kanske märker vilken sida jag lutar åt? Jag har dock precis som många alla ogillat Hellström. Fast en dag hade jag inte min (trångsynthets)rustning på mig och då stod jag försvarslös till hans fantastiska texter, sång och musik. Jag har dock som oftast haft svårt för hans ballader, fast med det senaste albumet 2 Steg Från Paradise så har han som tur är finslipat de med.

Comments

0 Responses to "Håkan Hellström"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet