Arcade Fire

Arcade Fire - The Suburbs

Jag har suttit upptagen med att klippa en longboardfilm den senaste tiden och har därför inte hunnit leta och tipsa om musik. Det kommer bli ändring på nu då videon är klar.

Några musikrelaterade ämnen har dock fått ta upp min tid, här är en kort sammanfattning.
Jag har redan tipsat om The Suburbs med Arcade Fire, men nu finns det även en video och den är lika bra som låten. Videon kommer från en kortfilm, regisserad av Spike Jonze som jag är taggad på att se. Men den verkar inte ha släppts ännu.
För övrigt så kan jag tipsa om Kanye Wests album My Beatiful Twisted Dark Fantasy. Det är exakt så bra som PK har försökt förklara för oss.
Håkan Hellström och Säkert! har dessutom gjort så bra skivor att det nästan känns meningslöst att fortsätta leta, fast det ska jag såklart göra. Nu genast.

Comments

0 Responses to "Arcade Fire"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet