Tre intressanta skivsläpp


Klaxons - Echoes

Jag har hittat tre intressanta skivsläpp varav två finns på spotify. Jag har inte hunnit lyssna, utan kastar bara ut tipset till er.

Viktigaste släppet för mig är Klaxons.
Pk nämnde de senast och nu är alltså skivan här.


Dessutom har Jamaica släppt sin skiva.
Även de har Pk skrivit om och även den skivan blir spännande att lyssna på.


Sist ut i mitt expresstips är !!!.
De har Tomas skrivit om förut.
De finns på spotify om man söker på chk chk chk, men den senaste skivan finns inte där.
 

Comments

2 Responses to "Tre intressanta skivsläpp"

PK sa... 2010-08-25 23:08

Jag gillar alla tre skarpt! Dock så var det faktiskt jag som tipsade om Jamaica så det så;)

Bryggaren sa... 2010-08-26 09:22

Ooops. Rättat! :)

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet