Mariachi El Bronx / The Bronx

Mariachi El Bronx - Cell Mates

Jag kickar igång vårterminen efter juldvalan med ett dubbeltips. Jag fick tipset någon vecka innan jul med orden 
(K) "Du vet hardcorebandet The Bronx, de har gjort en mariachiskiva" (Jag) "haha, va sjukt" (K) "Ja, fast det är fan bra"

Samma band fast ändå så olika, LA baserade hardcorebandet The Bronx har alltså tagit på sig paljettkläderna och spelat in en (nästan) klassisk mariachiskiva. Enligt mig spöar sidoprojektet huvudprojektet med hästlängder.


The Bronx - Knifeman

Det verkar vara något fel och jag kan inte göra en länk av en bild, så jag förblir mer oldschool.
Lyssna på The Bronx alternativt Mariachi El Bronx på spotify

Comments

1 Response to "Mariachi El Bronx / The Bronx"

PK sa... 2010-01-07 14:38

Håller utan tvekan med, mariachimusik knäcker!

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet