Maskinen - Boys II Men


Maskinen - Buffalo Blues

Så har till slut
Maskinen släppt sitt debutalbum Boys II Men! Ett album späckat med singlar som jag bara måste dansa till. Däremot är jag inte helt säker på att jag kommer att lyssna på plattan från början till slut allt för många gånger. För det är nämligen en platta full med hits, det är inte ett album med låtar som bidrar till dess helhet.



I andra recensioner nämner många Kärlek vid sista ögonkastet som en av albumets absoluta höjdpunkter men även då det är en bra låt håller jag inte riktigt med, det är ett försök till en seriösa hiphoplåt men då jag lyssnar på maskinen vill jag vilja dansa. Det är lite för tidigt att försöka utse ett bästa spår då jag fortfarande är helt såld på deras senaste två singlar Pengar och Dansa med vapen men  Buffalo Blues som jag bjuder på idag känns spontant som en av skivans starkare spår. Som bonus här nedanför får ni en länk till en grym remix på Dansa med vapen.
Dansa med vapen Dada Life Remix

Idag är det första inlägget av förhoppningsvis väldigt många med direktlänk till artisten vi skriver om. Klicka bara på Spotify loggan.

Comments

0 Responses to "Maskinen - Boys II Men"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet