Sparzanza

För att fortsätta på spåret med sjuttiotalsinfulerad rock som inspirerar till längre hårman och grövre skäggväxt tänkte jag att vi skulle ta och bekanta oss lite mer med Sparzanza. Jag fick för ett par dagar sedan redan på att dom ska släppa en ny platta, In Voodoo Veritas, den fjärde i ordningen, den 25:e. Går att förhandsbeställas här, autograferad och fin. Första gången jag hörde dom var när jag efter ett tips tjackat deras andra platta Into the Sewers. Jag visste inte riktigt vad det var jag gett mig in på, men Spiritual Beggars gillade jag ju och det här visade sig inte vara särskilt långt ifrån. Det är tungt och drivs på av fasta trummor. Har totalt hjärnsläpp, så jag slutar här. Det bra skit i alla fall. Kolla upp!

Sparzanza - Children shouldn't play with dead things

Comments

0 Responses to "Sparzanza"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet