Mars favoriter


De artister jag lyssnat mest på under mars månad är:

1. Håkan Hellström. Nya skivan är bra!
2. Firefox ak.
3. Sons and daughters.
4. Calvin Harris
5. Los campesinos

I min Ipod har jag lyssnat på ganska samma musik, men även dessa.
* Kelley Polar
* Hercules and love affair

* 'För en lång lång tid' med Håkan Hellström vinner lätt månadens mest spelade låt.

Den insatte kanske tänker, "men håkans album kom i onsdags". Ja, men jag har lyssnat rätt konstant sedan dess, och Singeln har funnits ett tag nu.

Comments

1 Response to "Mars favoriter"

Anonym sa... 2008-04-01 23:48

Håkans skiva är ju faktiskt rikigt bra bästa sedan debuten tycker jag.
Förövrig har jag hitta två låtstölder förutom backstreets pianot som alla recensenter snackar om varav ena nästan måste vara en cover annars är det ju galet likt. Hittar du vilka?

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet