Drake

Precis som Dragan skrev så har jag nästan lyssnat på Hold On We're Going Home sen 2008 och kan inte mer än hålla med om att den är sjuuuuukt bra. I fredags gästade han Late Night With Jimmy Fallon lekte lite charader med Jimmy, Scarlett Johansson och Black Thougth samt spelade Too Much som gästas av Sampha. Det man inte visste då var att innan helgen var slut skulle Nothing Was The Same läckt i sin helhet via Twitter. Hade jag varit lite uppmärksam i söndags så hade den gått på högvarv hos mig sedan dess. Nu upptäckte jag de inte förrän idag och kan bara säga att det mycket möjligt kan vara Drakes bästa platta hittills. Vilket betyder att den är ruskigt bra! Så om ni precis som jag inte har tålamodet att vänta till den 24 september så är det bara att ta och njuta av Nothing Was The Same redan idag.






Comments

0 Responses to "Drake"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet