Drake

Denna musikgenre hör vanligtvis till PKs bord. Mannen är ju så otroligt kunnig på allt som har med RnB och Hiphop att göra. Men denna gång är jag först på tangenterna (han har säkert lyssnat på låten sedan typ 2008, men inte skrivit om den).

Drake kommer strax släppa ett nytt album. Trots att jag har hört mycket gott om honom under åren har det aldrig riktigt fallit mig i smaken, förrän nu. Jag vet inte om det beror på att Frank Ocean öppnat dörren till RnB för mig, eller om det är så enkelt att senaste singeln Hold on, We're Going Home är otroligt bra.
Oavsett anledning är jag mycket peppad på att höra fullängdaren Nothing Was the Same som skall släppas den 24e September (ursprungligen 17e, men blev uppskjutet).




Comments

0 Responses to "Drake"

Kontakta oss

Sök inlägg

Ljudvågsarkivet